Myynnin käsikirja

99,00

Tuote sopii myymäläyrittäjille, myymäläpäälliköille ja esimieheksi haluaville myyjille. Käsikirja avaa “kauppiaan 10+1 vinkkilistan” konkreettisiksi ohjeiksi ja toimenpiteiksi siitä, kuinka sinun tulee toimia missäkin vaiheessa.

Myynnin käsikirja kertoo sinulle mm. seuraavat asiat:

🛠 Mitä pitää tietää/tehdä ennen kuin asiakas saapuu myymälään?

🛠Mitä tehdään silloin kun asiakas tulee myymälään?

🛠 Mikä on 5 sekunnin sääntö?

🛠Kuinka teet onnistuneesti tarvekartoituksen?

🛠Millainen on onnistunut kysymystekniikka lisämyynnin tekemiseen? Miten päätän kaupan?

Myynnin käsikirja tarjoaa kokonaisen myyntiprosessin yrityksesi käyttöön – asiakkaan saapumisesta kaupan päätökseen saakka.

Myynnin käsikirja toimii virtuaalisena valmentajana – pääset itse hiomaan myyntiprosessin kuntoon ja sen avulla pystyt myös perehdyttämään henkilökuntaa sinun yrityksesi tapaan myydä ja toimia. Voit myös hyödyntää käsikirjan osioita yhteisissä myyntipalavereissanne. Erinomainen työkalu jokaiselle kuluttajaliiketoiminnassa toimivalle yritykselle. Esimerkit ovat erikoiskaupasta, mutta pystyt helposti soveltamaa niitä mille tahansa toimialalle.

Käsikirja on ajaton, eli voit palata siihen koska vaan. Käsikirja sisältää ajattelun aihetta, sekä tehtäviä, jotka vievät myyntiäsi uudelle tasolle. Tarkoitettu jokaiselle, joka haluaa kasvattaa yrityksensä myyntiä.

Myynnin käsikirja -valmennus sisältää

✔ videovalmennuksien lisäksi

✔ kirjallisen materiaalin sekä

✔4 tehtävää eri osa-alueille.

Käsikirja on myös jaettu 4 osaan, jos sinulla on tarve toimintaasi vain tietyiltä osin. Kokonainen käsikirja antaa sinulle käyttöösi yhden päivän lähimyymälävalmennuksen työkalut, jonka arvo toteutettuna olisi 895 euroa.

Valmennuksen sisältö:

Osa 1: Tee taustatyöt huolellisesti
Osa 2: Asiakas tuli myymälään – mitä tapahtuu eli kontaktointi
Osa 3: Ota tilanne haltuun – tarvekartoitus
Osa 4: Lisämyynti ja kaupan päätös
Saat pääsyn kurssimateriaaleihin heti oston jälkeen.