, , ,

Kauppiaan vastaväiteopas

49,00

Osastot: , , , Avainsanat tuotteelle ,

Tuote sopii myymäläyrittäjille, myymäläpäälliköille ja esimieheksi haluaville myyjille.

Kuinka usein olet törmännyt siihen, että asiakas saapuu myymälään kertoen, että hän vain katselee? Miten ratkaiset tilanteen? Hyväksytkö asiakkaan ilmoittaman nielemättä vai onko sinulla suunnitelma etenemiseen?

Usein myyjä lamaantuu asiakkaan vastaväitteestä niin, että pysty enää suoriutumaan sen jälkeen. Mitä teet, kun asiakas kieltäytyy sanoen ettei tarvitse tai halua mitään tai haluaa miettiä päätöstään? Miten käsittelet nämä tilanteet? Tämä opas opettaa sinut reagoimaan oikein ja saat enemmän kauppoja kotiutumaan. Esimerkit on koostettu vähittäiskauppaan helposti omaksuttavaksi.

Videoilla esittelen viisi yleisintä kaupanteossa tapahtuvaa asiakkaan väitettä ja yleisimmän myyjän reaktion siihen miksi kauppaa ei syntynyt. Lisäksi kerron millä tavalla tilanne voidaan hoitaa onnistuneesti loppuun saakka.

Videoilla etenevä kurssi sisältää lisäksi 16-sivuisen kirjallisen materiaalin lisäksi tehtävän, jolla saat helposti laadittua hyödyllisen työkalun omaan toimintaasi sopivaksi.

Valmennuksen sisältö:
📌 Aiheenalustus: mitä vastaväite tarkoittaa?
📌 Vastaväite 1: En tarvitse tällä hetkellä mitään
📌 Vastaväite 2: Katselen, enkä ole ostamassa mitään!
📌 Vastaväite 3: Hieman vertailen – ei ole kiirettä.
📌 Vastaväite 4: No, mä vielä mietin…
📌 Vastaväite 5: Minulla ei ole rahaa tai asiakkaalla tarkka budjetti
📌 Vastaväite-BONUS: Tehtävä
Saat pääsyn kurssimateriaaleihin heti oston jälkeen. Lisää tietoa valmennuksesta löytyy täältä Kauppiaan vastaväiteopas – G. (valmennusgee.fi)
Jos kaipaat ajatuksia aiheesta, käy tutustumassa Gongin blogiin lukemalla aiheesta täällä Asiakas – miten saat hänet ostamaan? – Valmennus Gongi
Mikäli löydät useamman mielenkiintoisen kurssin, niin hyödynnä vuosivalmennus G. 360, jossa pääset yhdellä hinnalla käymään läpi kaikki verkkokurssit. Siihen tuotteeseen pääset tästä G. 360 – ketterä ja kokonainen – G. (valmennusgee.fi)