, , ,

Asiakaspalvelun avaimet

49,00

Osastot: , , , Avainsanat tuotteelle , , ,

YLIVOIMAINEN JA MUTKATON ASIAKASPALVELU SAA KASSASI KILISEMÄÄN JA ASIAKKAASI SUOSITTELEMAAN SINUA.

Ylivoimainen asiakaspalvelu on sinulle kilpailuetu. Se auttaa sinua personoimaan markkinointiasi ja saa asiakkaasi suosittelemaan sinua.

Kun asiakaspalvelu on kunnossa, keskikauppasi koko kasvaa ja lisäkauppa on mahdollista koko asiakassuhteen ajan. Pystyt rakentamaan pitkäaikaisia asiakkuuksia ja personoimaan markkinointiasi entistäkin sitoutuneemmille asiakkaille.

Asiakaspalvelun avaimet -valmennus auttaa sinua muuttamaan asiakaspalvelusi asiakaskeskeisestä asiakaslähtöiseksi. Verkkovalmennus sopii sinulle, kun haluat parantaa asiakaspalvelusi tasoa ja kun:

  • Haluat tietää, mitä asiakkaasi oikeasti haluaa.
  • Haluat oppia tunnistamaan asiakkaiden menetysten syyt.
  • Sinua kiinnostaa asiakaspalvelun ja myynnin yhdistäminen.
  • Haluat muuttaa asiakaspalvelun euroiksi.
  • Haluat nostaa yrityksesi asiakaspalvelun ylivoimaiselle tasolle

Kurssi sisältää viiden videovalmennuksen kokonaisuuden:

🎯 Mitä asiakas toivoo modernilta asiakaspalvelulta?
🎯 Asiakkaan ostopäätöksen perustaa
🎯 Mitä sinun tulee ymmärtää monikanavaisesta asiakaspalvelusta?
🎯 Mitkä ovat asiakaspalvelun tärkeimmät elementit ennen, aikana ja jälkeen
🎯 Viisi tärkeintä asiaa, joiden avulla nostat asiakaspalvelusi ylivoimaiseksi
Sisältö antaa sinulle eväät kääntää asiakaspalvelusi euroja tuottavaksi koneistoksi.
Saat pääsyn kurssimateriaaliin heti oston jälkeen.
Lisää siis kurssi ostoskoriisi ja nappaa haltuusi Asiakaspalvelun avaimet – G. (valmennusgee.fi)
Voit aloittaa myös tutustumalla Gongin blogiin ja lukemaan lisää ajatuksia asiakaspalvelusta täältä Kun asiakas ei osta- miten saat asiakkaan haluamaan sitä mitä myyt