, , ,

10+1 -vinkkilista

9,95

Kun asiakas saapuu myymälään, alkaa harkittujen tekojen tapahtumaketju, joka ei kuitenkaan saa vaikuttaa liian harkitulta. Tapahtumien tulee ennemminkin vaikuttaa satunnaisilta mutta kuitenkin ammattimaisilta, persoonallisilta ja juuri sille asiakkaalle räätälöidyiltä. Jokainen myynnin tapahtumaketjun, eli prosessin, osa tulee mukauttaa myyntihenkilön omaan suuhun ja toimintaan sopivaksi siten, että ne tulevat luonnollisesti jokaiselta tiimin jäseneltä. Mitä tulee tehdä ja missä järjestyksessä.? Miksi mitään osa-aluetta ei saa jättää huomioimatta?

Omaksumalla listan ja soveltamalla sitä omaa ympäristöösi huomaat, että saat paremmin kontaktin asiakkaisiisi, myynnistä tulee hauskaa peliä asiakkaan kanssa ja myös myyntisi paranee.

Tämä valmennus on pikaoppitunti sinulle, joka haluat tarkistaa onko yrityksessäsi jo kaikki prosessit kunnossa. Tai haluat tietää, mitä kohti voisi kehittää.

Sisältää 1 videon sekä ladattavan vinkkilistan.

Saat pääsyn kurssimateriaaleihin heti oston jälkeen.

Mikäli löydät useamman mielenkiintoisen kurssin, niin hyödynnä vuosivalmennus G. 360, jossa pääset yhdellä hinnalla käymään läpi kaikki verkkokurssit. Siihen tuotteeseen pääset tästä G. 360 – Ketterä Ja Kokonainen