Arkistot: Courses

Asiakaspalvelun avaimet

Ylivoimainen asiakaspalvelu on sinulle kilpailuetu. Se auttaa sinua personoimaan markkinointiasi ja saa asiakkaasi suosittelemaan sinua. Kun asiakaspalvelu on kunnossa, kauppasi koko kasvaa ja lisäkauppa on mahdollista koko asiakassuhteen ajan. Asiakaspalvelun avaimet – G. (valmennusgee.fi)

Isompia kauppoja helpommin – tuotteistaminen

Asiakkaan ostopäätöksen tulee olla helppo. Jotta asiakkaan saa ostamaan, on tuote tai palvelukokonaisuus osattava rakentaa oikein. Tästä valmennuksesta saat apuja, keinoja ja vinkkejä ensinnäkin siihen, mitä tuotteistaminen yksinkertaisimmillaan on. Ja sen jälkeen pureudutaan siihen, miten sinä voit helpoiten paketoida omaa osaamistasi tai tuoterepertuaariasi niin, että saat isompia kauppoja helpommin. Eikä aina tarvitse keksiä asiakkaan kanssa …

Isompia kauppoja helpommin – tuotteistaminen Read More »

Näin saat uusia asiakkaita – asiakashankinnan sparri

Jokainen kehittyvä liiketoiminta haluaa ja tarvitsee uusia asiakkaita. Ja tästä valmennuksesta niitä keinoja asiakashankintaan tulee. Läpikäydään perusteellisesti ja konkreettisesti keinoja, joilla pääset tekemään uusasiakashankintaa sekä myös vahvistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia nykyisille asiakkaille.

Toimiva tarvekartoitus

Liiketoiminnan kehittäminen vaatii sen että ymmärrät asiakkaan tarpeiden kartoituksen merkityksen ja osaat siihen oikeanlaiset tekniikat. Tässä valmennuksessa käsiteltäviä asioita ovat mm. 📌 Perustat miksi tarpeita tulee kartoittaa ja miksi rahastaminen ei riitä 📌Tehokkaat kysymystekniikat 📌 Ymmärtävä kuuntelutaito 📌Ajoituksen merkitys 📌 Saadun asiakastiedon – ja datan hyödyntäminen lisämyynnissä Toimiva tarvekartoitus – G. (valmennusgee.fi)

SoMe-kanavat myynnin vipuvoimana

Tässä valmennuksessa perehdytään SoMe-kanaviin sekä siihen miten niitä käytetään tuloksekkaasti ja oikein. Pääset käsittelemään asioita kuten: 📌 PItääkö SoMessa olla ja jos niin, millä tavalla? 📌 MItä kanavia liiketoiminnassasi tarvitset tai et tarvitse? 📌 MIten kanavia käytetään? 📌 Miten SoMe mahdollistaa myynnin kasvattamisen 📌 Miten organisoit SoMen käytön järkevästi

Onnistu myyntineuvottelussa – etänä ja livenä

Valmennus sisältää selkeät stepit B-to-B -kauppaa tekevälle henkilölle. Kun haluat onnistua rakentamaan onnistuneen prosessein alkukartoituksesta kaupanpäätökseen, tämä on sinulle. Sopii myös silloin kun kaipaat lisävinkkejä joihinkin osa-alueisiin. ✔ Valmennuksessa opit mm. seuraavat asiat: ✔ Miten taustoitetaan ja selvitetään paras asiakaskohderyhmä? ✔ Miten kontaktoidaan ja buukataan tapaaminen onnistuneesti? ✔ Mitä tehdään ennen tapaamista ja tapaamisen aikana? …

Onnistu myyntineuvottelussa – etänä ja livenä Read More »

Lisämyynnin mestari

Lisämyynnin mestari -valmennus sopii yrityksille, jotka haluavat oppia tehokkaasti hyödyntämään lisämyyntiä yrityksen myynnin kasvattamiseen. Tässä sparrauksessa pääpisteinä teemoissa ovat:  📌Lisämyynnin perustat kuntoon 📌 Miksi lisämyyntiä tarvitaan?  📌 Lisämyynnin erilaiset keinot  📌Vastaväitteiden käsittely 📌 Kaupan päättämisen jalo taito

NTM – Näin Tuplaat Myyntisi – Hyvinvointiala

Tämä verkkokurssi on sinulle yksinyrittäjä, joka toimit hyvinvointi/kauneusalalla. Erityisen hyvin sisältö toimii sinulle silloin, kun 🛠toimit ajanvarauksien kanssa 🛠 teet kuluttajakauppaa 🛠 tarjoat henkilökohtaisia hyvinvointiin ja kauneuteen liittyviä palveluja 🛠 haluat tehdä kannattavampaa ja ennakoitavampaa kauppaa 🛠 haluat kasvattaa omaa toimintaasi ja kehittyä itse yrittäjänä Tämän kurssin sisältö on konkreettinen ja käytännönläheinen. Kurssimateriaali toimitetaan sinulle …

NTM – Näin Tuplaat Myyntisi – Hyvinvointiala Read More »

Myynnin käsikirja

Tuote sopii myymäläyrittäjille, myymäläpäälliköille ja esimieheksi haluaville myyjille. Käsikirja avaa “kauppiaan 10+1 vinkkilistan” konkreettisiksi ohjeiksi ja toimenpiteiksi siitä, kuinka sinun tulee toimia missäkin vaiheessa. Myynnin käsikirja kertoo sinulle mm. seuraavat asiat: 🛠 Mitä pitää tietää/tehdä ennen kuin asiakas saapuu myymälään? 🛠Mitä tehdään silloin kun asiakas tulee myymälään? 🛠 Mikä on 5 sekunnin sääntö? 🛠Kuinka teet …

Myynnin käsikirja Read More »

Kauppiaan vastaväiteopas

Tuote sopii myymäläyrittäjille, myymäläpäälliköille ja esimieheksi haluaville myyjille. Kuinka usein olet törmännyt siihen, että asiakas saapuu myymälään kertoen, että hän vain katselee? Miten ratkaiset tilanteen? Hyväksytkö asiakkaan ilmoittaman nielemättä vai onko sinulla suunnitelma etenemiseen? Usein myyjä lamaantuu asiakkaan vastaväitteestä niin, että pysty enää suoriutumaan sen jälkeen. Mitä teet, kun asiakas kieltäytyy sanoen ettei tarvitse tai …

Kauppiaan vastaväiteopas Read More »

Kauppiaan 10+1 -vinkkilista

10+1 vinkkilista tarjoaa konkreettisen myyntiprosessin rungon omaan toimintaasi käyttöön. Kun asiakas saapuu myymälään, alkaa harkittujen tekojen tapahtumaketju, joka ei kuitenkaan saa vaikuttaa liian harkitulta. Tapahtumien tulee ennemminkin vaikuttaa satunnaisilta mutta kuitenkin ammattimaisilta, persoonallisilta ja juuri sille asiakkaalle räätälöidyiltä. Jokainen myynnin tapahtumaketjun, eli prosessin, osa tulee mukauttaa myyntihenkilön omaan suuhun ja toimintaan sopivaksi siten, että ne …

Kauppiaan 10+1 -vinkkilista Read More »